preskoči na sadržaj

Osnovna škola Plaški

Login
Facebook stranica škole
Facebook

  

  

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Idemo u srednju!!!

Priloženi dokumenti:
Publikacija redovni.pdf

Raspored zvonjenja

 

 

 

SAT
0. 8:10 8:55
1. 9:00 9:45
2. 9:50 10:35
3. 10:50 11:35
4. 11:40 12:25
5. 12:30 13:15
6. 13:20 14:05
7. 14:10 14:55
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 10. 2012.

Ukupno: 109919
Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Osnovna škola Plaški na najvišoj razini digitalne zrelosti!
Autor: Katarina Butković, 16. 11. 2020.

Tijekom proljeća 2020. godine provedeno je samovrednovanje digitalne zrelosti škola, a kasnije i vanjsko vrednovanje na uzorku od 250 škola. Vrednovanje je provedeno sa svrhom međuvrednovanja kako bi se utvrdilo stanje digitalne zrelosti tijekom trajanja programa e-Škole.


 Specifičan cilj vrednovanja bio je utvrditi učinke zatvaranja škola i prelaska na online način poučavanja koji se dogodio zbog proglašenja pandemije koronavirusom i uvođenja restriktivnih epidemioloških mjera.  Vrednovanje je provedeno na kraju školske godine čije je drugo polugodište obilježeno nastavnom na daljinu uz korištenje  digitalnih tehnologija. Zbog toga i nije neobično kako su škole pokazale izvrsne rezultate u mjerenju digitalnog sazrijevanja.

Naime, vrednovanje je pokazalo kako je 50 % ispitanih škola na srednjoj razini digitalne zrelosti ( „e-osposobljene škole“), a njih čak 40 % na četvrtoj razini digitalno naprednih škola.

Međutim, samo tri škole nalaze se na najvišoj, petoj razini te se mogu definirati kao „digitalno zrele škole“. Među njima je i Osnovna škola Plaški.

Glavni razlozi ovako visokih rezultata kriju se u korištenju alata za online nastavu te izloženosti nastavnika i učenika različitim komunikacijskim procesima učenja i poučavanja koji su se odvijali na online platformama nastave na daljinu. Istovremeno, veliki zadatak pred cijelim sustavom ostaje razvijanje kvalitete korištenja tehnologije u nastavi, bolja organizacijska priprema nastave na daljinu, usvajanje digitalnih kompetencija nastavnika i učenika te kontinuirano  osiguravanje podrške nastavnicima i učenicima.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju